Menu główne
Rainbow Tours nagrodzony za reklamy
Touroperator odebrał dwie statuetki w konkursie Effie Awards, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie reklamowe
Srebrne Effie trafiło do Rainbow Tours za kampanię „Zwierzaki" promującą wyjazdy na lato 2014 roku. W reklamach pokazane zostały wakacje dopasowane do potrzeb ludzi o różnych charakterach – ponieważ każdy konsument to inne „wakacyjne zwierzę". W tworzeniu atmosfery bardzo pomógł głos Krystyny Czubówny, lektorki znanej z filmów przyrodniczych.
„Prawdziwa egzotyka... to coś, czego nie widziałeś..."-
W jednym i drugim wypadku kampania obejmowała ogólnopolską telewizję, Internet, radio, drukowane materiały reklamowe w salonach Rainbow Tours i w sieci sprzedaży, narzędzia typu direct mail oraz różne działania ambientowe.
Strategię promocji Rainbow Tours i jej pomysł przygotowała agencja Fat Baby. Za wybór i zakup mediów odpowiadał zaś dom mediowy Blueway Com.
Do tegorocznej edycji Effie Awards reklamodawcy zgłosili 170 kampanii. Effie uznawany jest za jeden z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych na świecie. Pierwszy raz zorganizowano go w 1968 roku w Nowym Yorku. Regulamin konkursu dopuszcza tylko te projekty, w których wszystkie kluczowe narzędzia marketingu oraz współpraca pomiędzy agencją reklamową a klientem osiągają najlepszą efektywność komunikacyjną oraz przynoszą wyraźne wyniki biznesowe.