Wiadomości - Wczasopedia.pl

Idź do spisu treści

Menu główne

Rainbow Tours nagrodzony za reklamy

Opublikowany przez TravelDATA w Sukcesy w turystyce · 9/10/2014 00:01:28
Tags: SukcesyFirmy




Rainbow Tours nagrodzony za reklamy

Touroperator odebrał dwie statuetki w konkursie Effie Awards, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie reklamowe

Srebrne Effie trafiło do Rainbow Tours za kampanię „Zwierzaki" promującą wyjazdy na lato 2014 roku. W reklamach pokazane zostały wakacje dopasowane do potrzeb ludzi o różnych charakterach – ponieważ każdy konsument to inne „wakacyjne zwierzę". W tworzeniu atmosfery bardzo pomógł głos Krystyny Czubówny, lektorki znanej z filmów przyrodniczych.

„Prawdziwa egzotyka... to coś, czego nie widziałeś..."- celem tej kampanii było umocnienie wizerunku touroperatora jako organizatora wycieczek egzotycznych. „Prawdziwa egzotyka" została doceniona przez jury i zdobyła brązową nagrodę Effie.

W jednym i drugim wypadku kampania obejmowała ogólnopolską telewizję, Internet, radio, drukowane materiały reklamowe w salonach Rainbow Tours i w sieci sprzedaży, narzędzia typu direct mail oraz różne działania ambientowe.

Strategię promocji Rainbow Tours i jej pomysł przygotowała agencja Fat Baby. Za wybór i zakup mediów odpowiadał zaś dom mediowy Blueway Com.

Do tegorocznej edycji Effie Awards reklamodawcy zgłosili 170 kampanii. Effie uznawany jest za jeden z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych na świecie. Pierwszy raz zorganizowano go w 1968 roku w Nowym Yorku. Regulamin konkursu dopuszcza tylko te projekty, w których wszystkie kluczowe narzędzia marketingu oraz współpraca pomiędzy agencją reklamową a klientem osiągają najlepszą efektywność komunikacyjną oraz przynoszą wyraźne wyniki biznesowe.



Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego