Menu główne
Rynek touroperatorów jest poukładany. Również agenci turystyczni, coraz bardziej świadomie decydują, z jakimi biurami podróży chcą współpracować. Dzięki temu i klienci się lepiej czują -
Filip Frydrykiewicz: 510 tysięcy klientów w 2013 roku. Tylu jeszcze nie miało żadne biuro w Polsce. Jak się robi taki wynik?
Piotr Henicz, wiceprezes Itaki: Żeby dokładnie to opowiedzieć, musiałbym zrelacjonować 24 lata naszej historii. Ale mówiąc serio – ten sukces to wynik konsekwencji w działaniu przez te wszystkie lata. Wiadomo, że w naszej branży jeden sezon jest lepszy, a drugi gorszy, ale nasza firma co roku rośnie -
...To się rok spóźniliście, bo w 2012 mieliście 475 tysięcy klientów...
...tak, o rok się spóźniliśmy, ale tym bardziej cieszymy się, że udało się osiągnąć ten wynik.
Sezon 2012 nie był łatwy dla biur podróży, wiele z nich upadło. W tym roku było spokojniej, ale z kolei zamieszki w Egipcie spowodowały zamknięcie tego kierunku dla turystyki na ponad dwa miesiące.
Ważna w takiej sytuacji jest marka danego organizatora...