Wiadomości - Wczasopedia.pl

Idź do spisu treści

Menu główne

Henicz: obroniliśmy ceny

Opublikowany przez Filip Frydrykiewicz w Firmy w turystyce · 8/1/2014 12:18:25
Tags: Firmy

Rynek touroperatorów jest poukładany. Również agenci turystyczni, coraz bardziej świadomie decydują, z jakimi biurami podróży chcą współpracować. Dzięki temu i klienci się lepiej czują - mówi wiceprezes Itaki Piotr Henicz

Filip Frydrykiewicz: 510 tysięcy klientów w 2013 roku. Tylu jeszcze nie miało żadne biuro w Polsce. Jak się robi taki wynik?

Piotr Henicz, wiceprezes Itaki: Żeby dokładnie to opowiedzieć, musiałbym zrelacjonować 24 lata naszej historii. Ale mówiąc serio – ten sukces to wynik konsekwencji w działaniu przez te wszystkie lata. Wiadomo, że w naszej branży jeden sezon jest lepszy, a drugi gorszy, ale nasza firma co roku rośnie - obsługuje więcej klientów i  ma większe obroty.  Już pięć, sześć  lat temu wyznaczyliśmy sobie ambitny plan, aby w roku 2012 obsłużyć 500 tysięcy klientów...

...To się rok spóźniliście, bo w 2012 mieliście 475 tysięcy klientów...

...tak, o rok się spóźniliśmy, ale tym bardziej cieszymy się, że udało się osiągnąć  ten wynik.

Sezon 2012 nie był łatwy dla biur podróży, wiele z nich upadło. W tym roku było spokojniej, ale z kolei zamieszki w Egipcie spowodowały zamknięcie tego kierunku dla turystyki na ponad dwa miesiące.

Ważna w takiej sytuacji jest marka danego organizatora.
..



Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego