Menu główne
Biuro Podróży Neckermann właśnie kończy trzy pierwsze miesiące sprzedaży oferty letniej. W podrównaniu do ubiegłego roku, biuro zanotowało 20% wzrost sprzedaży.
Klienci Neckermanna najczęściej wybierali takie kierunki jak: Bułgaria, Grecja, Turcja, Hiszpania i Chorwacja. Bułgaria o ofercie touroperatora od kilku lat zdaje się przeżywać renesans. Stopniowe wzrosty notują wyjazdy do Turcji. " Specjalny katalog z trzykrotnie większą ofertą w Turcji niż rok wcześniej, dogodna siatka połączeń i świetny stosunek jakości do ceny, przynoszą oczekiwane rezultaty. Naszym atutem jest również duże zróżnicowanie oferty mające swoje odzwierciedlanie zarówno w możliwości wyboru kurortów, jak i samych obiektów. Obok hoteli niskobudżetowych np. hoteli naszej własnej marki smartline klienci znajdą luksusowe hotele z rozbudowanymi aquaparkami oraz hotele z polskimi animatorami Happy Events." -