Menu główne
Spółka 4You Arlines nie prowadzi już działalności czarterowej. -
31 sierpnia wygasła umowa między 4You Airlines i Eurolotem na użyczanie spółce tzw. callsignu, po polsku znaku wywoławczego, czyli uprawnień do latania. Do tego momentu samoloty pod marką 4You Airlines obsługiwał Eurolot. On też wynajmował dla niej samoloty od ukraińskiej linii lotniczej YanAir.
4You Airlines stara się wprawdzie o własny certyfikat do przewożenia samolotami pasażerów AOC, ale najwcześniej może go dostać 28 października. Powinien też jeszcze wystąpić o koncesję na wykonywanie działalności przewoźnika lotniczego, ale na razie tego nie zrobił.
Kiedy skończył się sierpień skończyła się również współpraca 4You Airlines i Global Travel Services, brokera pośredniczącego między biurami podróży szukającymi miejsc w samolotach (tzw. bloków) a przewoźnikami. Wcześniej GTS wynajmował do latania do krajów nad Morzem Śródziemnym 4You Airlines (a ten wynajmował Eurolot, a ten czasem wynajmował dla niego innych przewoźników, szczególnie, gdy jeden z ukraińskich boeingów miał awarię, która wyłączyła go z eksploatacji).
Nieznana jest przyczyna zakończenia współpracy między 4You i GTS. Obie firmy milczą na ten temat. Zdaniem korzystających z usług GTS touroperatorów przyczyną mogły być słaba jakość usług (spóźnienia, spracowane samoloty) oferowanych przez 4You Airlines i Eurolot, a także problemy z rozliczaniem się biura podróży Alfa Star z GTS-