Tematy branżowe - Wczasopedia.pl

Idź do spisu treści

Menu główne

Prezes Grecosa: Grecja wróciła do pierwszej ligi

Opublikowany przez turystyka.rp.pl w Firmy w turystyce · 23/4/2017 09:26:13




Prezes Grecosa: Grecja wróciła do pierwszej ligi

W tym roku nasz wzrost wyniesie co najmniej 20 procent. To znaczy, że na wakacje do Grecji pojedzie z nami ponad 200 tysięcy klientów - zapowiada prezes biura podróży Grecos Holiday Wojciech Skoczyński

Filip Frydrykiewicz: Jak idzie sprzedaż wakacji w Grecji w Grecosie?

Wojciech Skoczyński, prezes biura podróży Grecos Holiday: Dynamika wzrostu w porównaniu z rokiem 2016 sięga ponad 40 procent. A jeśli chodzi o wyspę Kos to jest ona trzycyfrowa, spektakularna wręcz. Pod względem wielkości rezerwacji, sytuacja wraca do poziomu z roku 2015, a nawet go przekracza.

Cieszy nas to, bo jak pan pamięta, Kos, a częściowo i Rodos, rozpoczęły rok z piętnem wysp opanowanych przez uchodźców. Taką opinię można było sobie wyrobić czytając i oglądając przesadzone doniesienia mediów. Ten obraz na początku 2016 roku był całkowicie nieprawdziwy. Między innymi dzięki akcji informacyjnej Grecosa – w tym udziału w zorganizowaniu wyjazdu na Kos dużej grupy dziennikarzy i agentów - udało nam się pokonać kryzys wizerunkowy tych kierunków. Odnieśliśmy wspólny sukces i to już mamy za sobą.

Podsumowując, na ten rok założyliśmy wzrost sprzedaży o 20 procent i mogę powiedzieć, że na pewno nie będzie on mniejszy, a w liczbie klientów na pewno przekroczymy 200 tysięcy (w zeszłym roku do Grecji z Grecosem wyjechało 163 tysiące klientów - red.).

Skąd ten generalny wynik?

Popracowaliśmy intensywnie nad poprawieniem naszego produktu. Zwiększyliśmy liczbę miejsc w hotelach najlepiej ocenianych przez naszych klientów, a zrezygnowaliśmy z obiektów, które nie stanęły na wysokości zadania. Mamy teraz portfel mocnych hoteli.

Skupiliśmy się też na zaspokojeniu potrzeb towarzyszących turystów. Będziemy mieli w tym sezonie 40 Klubów Delfinki z animacjami dla dzieci. Wprowadzamy do nich zajęcia w wodzie polegające na rozwijaniu umiejętności pływania. Wszystkie hotele, w których będą w tym roku działać Delfinki są na czele listy najlepiej się sprzedających.

Czy w tym wzroście mają też udział wasze nowe produkty – pakiety zajęć fitness i kluby Opa!?

Zaoferowanie za niewielką dopłatą zajęć prowadzonych pod marką Grecos Active, a przygotowanych przez znaną trenerkę fitnesu Ewę Chodakowską, były najwyraźniej dobrym posunięciem. Już dzisiaj mogę zadeklarować, że w przyszłości będziemy rozwijać ten produkt i wszystko co związane ze zdrowym trybem życia podczas wakacji, bo to się bardzo podoba naszym klientom.

Podobne zainteresowanie budzą Kluby Opa!, w których szykujemy dobrą zabawę i będziemy turystom przybliżać kulturę i tradycje greckie. Hotele, w których takie kluby mają działać sprzedają się w tym roku lepiej niż w zeszłym.

Co można powiedzieć o tegorocznych cenach w Grecosie?
...



Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego