Menu główne
Grecos: Agent 2.0 wkracza do akcji
Bliższe kontakty ze sprzedawcami, uporządkowanie współpracy z nimi oraz lepsza organizacja i analizowanie sprzedaży – zakłada plan biura podróży Grecos Holiday pod nazwą Agent 2.0
Touroperator zaprosił do kin w pięciu miastach – Warszawie, Wrocławiu, Zabrzu, Krakowie, Poznaniu i Gdańsku -
Rekordowy wynik
Mimo bardzo trudnych pod względem sprzedaży miesięcy poprzedzających wakacje, touroperatorowi udało się sprzedać w tym roku rekordową liczbę 163 tysięcy wyjazdów do Grecji i kilku tysięcy na Majorkę. Dało to wzrost o 19,7 procent w stosunku do wyniku z roku 2015 (136 tysięcy). Na niektóre wyspy pojechało kilkadziesiąt procent klientów więcej, a na Zakintos nawet 100 procent więcej
-
W 2017 roku Grecos Holiday planuje o 10 procent więcej miejsc w samolotach do Grecji i więcej lotnisk regionalnych, z których będzie zabierał klientów (razem z dziewięciu). Nie przewiduje też żadnych lotów z międzylądowaniami (w tym roku było 10 takich połączeń), co poprawi komfort klientów.
W sumie w jego ofercie znalazło się prawie 300 hoteli, z czego 34 z aquaparkami. W 41 z nich organizowane będą kluby z animacjami dla dzieci, Delfinki.
Zero reklamacji
Prezes Wojciech Skoczyński wziął na siebie przyznanie się do tego, co w minionym sezonie nie poszło tak, jak sobie tego życzył touroperator. Wymienił spóźnienia, jakie wynikły z nieprzygotowania przewoźnika lotniczego Small Planet, chwilowe overbookingi, czyli brak miejsc w wykupionych hotelach dla gości Grecosa i spadek jakości kontaktów z agentami.
Ze spóźnień samolotów tłumaczył się agentom przedstawiciel czarterowej linii lotniczej Small Planet Tomasz Ostojski. Powtórzył to co już od jakiegoś czasu ten przewoźnik komunikuje prowadząc kampanię „I'm sorry" (czytaj: "Small Planet przeprasza za spóźnienia").
Jeśli chodzi o overbookingi, firma utworzyła zespół do spraw jakości, który ma na bieżąco reagować w podobnych sytuacjach. Jego szefowa, Dominika Kamycka, zapowiedziała program trzech liczb: 100 procent załatwionych reklamacji, w 24 godziny, tak aby było 0 reklamacji po powrocie klienta do kraju.