Wiadomości - Wczasopedia.pl

Idź do spisu treści

Menu główne

Rainbow ma „Wakacje dla odmiany" na rok 2017

Opublikowany przez Rainbow Tours w Informacja Prasowa · 18/10/2016 09:11:42




Rainbow ma „Wakacje dla odmiany" na rok 2017

"Zaznaj miłej odmiany - zarezerwuj z Rainbow już dziś wakacje na jednej ze słonecznych plaż" - zachęca biuro podróży w spocie reklamowym

Wakacyjny odpoczynek to ucieczka od codzienności – tę myśl chce zaszczepić turystom biuro podróży Rainbow. Trwa właśnie kampania telewizyjna promująca wyjazdy tego touroperatora na rok 2017.

Hasło „dla odmiany.." pozwala, dzięki wieloznaczności nawiązywać do różnych skojarzeń – tłumaczy w komunikacie firmy jej rzecznik, Radomir Świderski. Wakacje również budzą wiele skojarzeń, jest to czas na odpoczynek, a to z kolei wiąże się ze swobodnym dysponowaniem czasem i jest okazją do przełamania codziennej rutyny. Podsumowując, jeśli odpoczynek – to odmiana, czyli wakacje są dla odmiany - dodaje.

- W telewizyjnym spocie widzimy sympatyczną rodzinę, która spragniona jest odpoczynku. Zrażona negatywnymi doświadczeniami związanymi między innymi z tłumem na plaży, biegnie, aby zarezerwować sobie wygodne miejsce. Widać, że chcą odmiany od codzienności, by w pełni móc korzystać z wakacji. Widzowie mogą się w ten sposób dowiedzieć, że po pierwsze z Rainbow mogą najlepiej odpocząć, a po drugie, że dla nich i ich rodzin przygotowaliśmy bardzo atrakcyjne rabaty, jeśli tylko zdecydują się na „odpoczynek dla odmiany" – mówi cytowana w komunikacie Emilia Bratkowska, dyrektor marketingu w Rainbow.

Kampania obejmuje ona emitowanie spotów w telewizji, VOD, kampanię w internecie, OOH i materiały w punktach sprzedaży. Strategię i kreację kampanii przygotowały agencje Fat Baby oraz Twin, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Blueway Com.



Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego