Menu główne
Rainbow ma „Wakacje dla odmiany" na rok 2017
"Zaznaj miłej odmiany -
Wakacyjny odpoczynek to ucieczka od codzienności – tę myśl chce zaszczepić turystom biuro podróży Rainbow. Trwa właśnie kampania telewizyjna promująca wyjazdy tego touroperatora na rok 2017.
Hasło „dla odmiany.." pozwala, dzięki wieloznaczności nawiązywać do różnych skojarzeń – tłumaczy w komunikacie firmy jej rzecznik, Radomir Świderski. Wakacje również budzą wiele skojarzeń, jest to czas na odpoczynek, a to z kolei wiąże się ze swobodnym dysponowaniem czasem i jest okazją do przełamania codziennej rutyny. Podsumowując, jeśli odpoczynek – to odmiana, czyli wakacje są dla odmiany -
-
Kampania obejmuje ona emitowanie spotów w telewizji, VOD, kampanię w internecie, OOH i materiały w punktach sprzedaży. Strategię i kreację kampanii przygotowały agencje Fat Baby oraz Twin, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Blueway Com.