Wiadomości - Wczasopedia.pl

Idź do spisu treści

Menu główne

Grecos: Jesteśmy czempionami

Opublikowany przez turystyka.rp.pl w Firmy w turystyce · 28/10/2016 16:58:37




Grecos: Jesteśmy czempionami

Prawie 20 procent wzrostu liczby klientów zanotowało w tym roku biuro podróży Grecos Holiday. - To fantastyczny wynik osiągnięty dzięki agentom – mówi prezes Wojciech Skoczyński

Biuro podróży Grecos świętowało zakończenie sezonu na wyspie Kos, dokąd zabrało 150 najlepszych swoich sprzedawców w kraju. Była to już czwarta impreza z cyklu Grecos Adventure. Tym razem organizowana pod hasłem "Olimpijska Wyprawa Mistrzów".

Wspólne wyjazdy służą nie tylko podsumowaniu minionego sezonu i zaprezentowaniu planów i pomysłów na kolejny, ale także integrowaniu się pracowników touroperatora z agentami turystycznymi i tworzeniu atmosfery współpracy. Pomagają w tym konkursy i zmagania w różnych zawodach na powietrzu i nocne zabawy przy muzyce. Tak było i tym razem – impreza trwała od 22 do 25 października na wyspie Kos.

Jesteśmy czempionami

Szefostwo biura podróży nie ukrywało zadowolenia z sezonu, który początkowo, do lipca, zapowiadał się bardzo słabo. Następne miesiące, a szczególnie jego końcówka, przyniosły jednak sprzedaż, dzięki której biuro podróży może pochwalić się sukcesem. Jak podał wiceprezes Grecos Holiday Janusz Śmigielski, firma miała w tym roku 163 tysiące klientów, czyli o 19,7 procent więcej niż rok wcześniej. Jego zdaniem przychody spółki rosły z nie mniejszą dynamiką.

- Jesteśmy liderami w Grecji, jesteśmy czempionami - mówił zgromadzonym w sali konferencyjnej hotelu Kipriotis Panorama agentom prezes Wojciech Skoczyński, nawiązując do "olimpijskiego" tematu konferencji i do informacji podanej wcześniej przez biuro podróży Itaka, że wysłała ona w tym roku do Grecji 159 tysięcy turystów ("Itaka: Grecję mamy prawie wyłącznie na wyłączność"). W rozmowie z Turystyką.rp.pl Skoczyński zapewnił, że do liczby 163 tysięcy nie są wliczeni klienci, którzy (5,5 tysiąca) wyjechali z Grecosem na Majorkę, czyli na jedyną nie grecką wyspę w ofercie tego touroperatora.

Warto być specjalistą od Grecji

- Rok temu mówiliśmy wam, że warto postawić na Grecję, bo ten kierunek będzie rósł – podkreślał Śmigielski. - Prognozowaliśmy, że Grecja osiągnie 37 procent udziału w polskim rynku wyjazdów zorganizowanych, i tak się stało.

Według wyliczeń przygotowanych dla Grecos Holiday przez Instytut Badań Rynku Turystycznego Traveldata, w zeszłym roku do Grecji wyjechało na wakacje 34 procent klientów biur podróży, a w tym roku było to prawdopodobnie 37 procent.
..



Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego