Wiadomości - Wczasopedia.pl

Idź do spisu treści

Menu główne

4You Airlines – będzie zwrot za bilety?

Opublikowany przez Mlecznepodroze.pl w Porażki w turystyce · 29/9/2014 20:22:25
Tags: PorażkiFirmy




4You Airlines – będzie zwrot za bilety?

Dzisiaj na stronie 4You Airlines oraz na ich faceboowym profilu pojawił się tekst dotyczący zwrotu za bilety. W tej chwili – my zalecamy: nie wypełniajcie jeszcze dołączonego tam pisma!



na stronie 4You Airlines czytamy:

„Szanowni Klienci,
Uprzejmie informujemy, że wszystkim osobom, które zakupiły dostępny produkt za pośrednictwem strony www.4youairlines.com oraz otrzymały potwierdzenie rezerwacji przysługuje prawo odstąpienia od umowy za zwrotem wszystkich wniesionych środków.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie oświadczenia, którego wzór znajduje się poniżej na adres zwrot@4youairlines.com lub listem poleconym na adres: 4You Airlines Sp. z o.o. ul. 17 stycznia 32, 02-148 Warszawa

Zarząd 4You Airlines”

Pod tekstem znajduje się link do wzoru oświadczenia – KLIK


Czytamy w nim:

„Oświadczam, iż odstępuję od umowy o świadczeniu przelotu trampingowego.
Potwierdzenie rezerwacji nr ……. z dnia ……… .
Zwrot środków proszę dokonać na poniższy nr rachunku …………… ”

!!! UWAGA !!!

Zalecamy – minimum chwilowe – wstrzymanie się z wysyłaniem wniosku. A przynajmniej nie wysyłajcie go w takiej formie jak ten ze strony 4You Airlines!

Już tłumaczymy.

Na początek zauważmy, że


  • nikt z nas (my też mamy kupione ich bilety) nie dostał informacji o odwołaniu przelotu

  • ze strony zniknęły wszelkie regulaminy, cenniki i inne pliki

  • nie minął jeszcze termin pierwszych lotów – miały one ruszyć dopiero 3 listopada 2014


Wobec tego

  • loty nie zostały jeszcze oficjalnie odwołane

  • przez to nie mają zastosowania przepisy z rozporządzenie Unii Europejskiej nr. 261/2004 (KLIK) /O ile w ogóle kiedykolwiek nabywca usługi nabędzie takie prawa – 4You Airlines jeszcze nie były linami lotniczymi i dopiero starały się o certyfikat./

  • idąc dalej – pasażer nie nabył jeszcze prawa do zwrotu środków za nieodbyty/odwołany lot
  • wysłana teraz – czyli przed terminem lotu – prośba o zwrot kosztów może zostać potraktowana jako rezygnacja z lotu „Z WINY PASAŻERA”
  • jeśli 4You Airlines powoła się na regulamin/cennik/warunki przewozu (już niedostępne na stronie) może się okazać, iż taka rezygnacja jest obarczona opłatą/prowizją
  • po odliczeniu prowizji, może się okazać, iż pasażer nie otrzyma żadnych pieniędzy


Zalecamy



Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego