Menu główne
Biuro podróży Ecco Holiday poinformowało, że sprzedaż w styczniu 2014 r., w porównaniu do ubiegłego roku, wzrosła o około 40%. Firma zamierza utrzymać tę dynamikę wzrostu w kolejnych miesiącach, organizując szereg akcji promocyjnych.
"Poprzedni rok zaczął się podobnie, tylko, że wówczas główną lokomotywą wzrostów były wycieczki egzotyczne, sprzedawane pod marką Ecco Travel. Na obecne wyniki wpływa sprzedaż wyjazdów do popularnych wakacyjnych miejsc, takich jak Bułgaria, Turcja, Grecja, Hiszpania czy Malta, które realizujemy zarówno samolotami czarterowymi, jak i tanimi liniami." -
"Planując bieżący rok bardziej skupiliśmy się na analizie i weryfikacji oczekiwań klientów i pod tym kątem dokonaliśmy selekcji produktu. Choć prace nad aktualnie obowiązującym katalogiem trwały nieco dłużej, bardziej analityczny mechanizm konstrukcji ofert, jak widać, opłacił się. Ale katalog to tylko namiastka naszych możliwości. Współczesny organizator powinien być kreatorem a nie wyłącznie producentem czarterowych pakietów na masową skalę, dlatego portfolio naszych usług kształtują potrzeby i oczekiwania klientów a nie odwrotnie" -
Celem firmy na kolejne miesiące jest podtrzymanie dynamiki sprzedaży. W związku z tym biuro przygotowało serię ofert specjalnych oraz promocji.