Menu główne
Co najmniej 26 mln zł dał japońsko-
Przejęcie agencji Socializer przez japoński holding reklamowy Dentsu wbrew wszelkim pozorom jest ważne także dla przeciętnego Kowalskiego. To właśnie firma Łukasza Misiukanisa odpowiada bowiem ze komunikację z klientami większości najaktywniejszych w social media marek. Socializer pracuje dla Microsoftu, sieci Play i koncernu Lotos. Pod marką Lubię To komunikuje się z klientami KFC, Burger Kinga, Pizza Hut, Starbucksa, a także marki H&M i producenta kosmetyków Nivea. Przeciętny użytkownik mediów społecznościowych z nad Wisły śledzi co najmniej jeden z tych profilów...
A często właśnie dzięki Facebookowi, czy Twitterowi załatwiamy sprawy z tymi firmami. Dlatego dziś w branży internetowej i reklamowej mówi się nie tyle o wysokości transakcji (a przejęcie Socializera może kosztować Japończyków ostatecznie przecież nawet 87 mln zł...). Znacznie więcej uwagi poświęca się temu, że Łukasz Misiukanis tak wartościowy biznes stworzył w zaledwie trzy lata. I temu, jak tego dokonał.