Wiadomości - Wczasopedia.pl

Idź do spisu treści

Menu główne

W trzy lata stworzył biznes wart kilkadziesiąt milionów. Kim jest Łukasz Misiukanis z agencji Socializer?

Opublikowany przez NaTemat.pl w Sukcesy w turystyce · 19/1/2014 20:16:40
Tags: Sukcesy

Co najmniej 26 mln zł dał japońsko-brytyjski inwestor za polską agencję social media Socializer. Dentsu Aegis Network może zapłacić za akcje spółki znacznie więcej, jeżeli ta w latach 2013-2017 osiągać będzie oczekiwane wyniki. Transakcja jakich w świecie wielkiego biznesu wiele? Nic bardziej mylnego. Sprzedaż agencji Socializer to dopełnienie historii genialnego wręcz sukcesu, którego autorem jest Łukasz Misiukanis. W kilka lat od absolutnych podstaw stworzył biznes, który dziś jest przedmiotem jednej z najważniejszych transakcji w branży.

Przejęcie agencji Socializer przez japoński holding reklamowy Dentsu wbrew wszelkim pozorom jest ważne także dla przeciętnego Kowalskiego. To właśnie firma Łukasza Misiukanisa odpowiada bowiem ze komunikację z klientami większości najaktywniejszych w social media marek. Socializer pracuje dla Microsoftu, sieci Play i koncernu Lotos. Pod marką Lubię To komunikuje się z klientami KFC, Burger Kinga, Pizza Hut, Starbucksa, a także marki H&M i producenta kosmetyków Nivea. Przeciętny użytkownik mediów społecznościowych z nad Wisły śledzi co najmniej jeden z tych profilów...

A często właśnie dzięki Facebookowi, czy Twitterowi załatwiamy sprawy z tymi firmami. Dlatego dziś w branży internetowej i reklamowej mówi się nie tyle o wysokości transakcji (a przejęcie Socializera może kosztować Japończyków ostatecznie przecież nawet 87 mln zł...). Znacznie więcej uwagi poświęca się temu, że Łukasz Misiukanis tak wartościowy biznes stworzył w zaledwie trzy lata. I temu, jak tego dokonał.




Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego