Menu główne
W Grecosie trzymamy się zasady, że lepiej sprzedać mniej hoteli, ale takich, za które nie musimy się wstydzić, niż więcej, ale słabych i popsuć sobie markę -
Podczas targów turystycznych ITB w Berlinie prezes Grecos Holiday Wojciech Skoczyński umówił się z nami, jakże by inaczej, w hali, w której swoje stoiska miała Grecja i jej wyspy. Ledwie skończyliśmy rozmowę, rozległa się muzyka a przed ogromne stoisko wyszła grupa pracowników greckich hoteli i promocji greckich wysp. Zaczęli spontanicznie tańczyć, trzymając się za ramiona.
Grecy mają powody do zadowolenia. W tym roku ich hotele będą pełne turystów z całej Europy. Również z Polski. Potwierdza to prezes Grecos Holiday.
-
W ciągu pierwszych czterech miesięcy zanotowaliśmy wzrost sprzedaży letniej oferty o 45 procent. Tak dobrego startu jeszcze nie mieliśmy. Generalnie na wzrost byliśmy przygotowani, zaplanowaliśmy w sumie 20 procent więcej miejsc niż przed rokiem...