Menu główne
Zmiany w sposobie dystrybucji produktów turystycznych zagroziły stabilnej dotąd pozycji pośredników będących łącznikami między wytwórcami usług a klientami. W związku z rozwojem internetu muszą oni znaleźć nowy sposób funkcjonowania na rynku.
Unikatowe produkty określają perspektywę
Dzięki posiadanej wiedzy i kontaktom, pośrednicy byli praktycznie jedynym ogniwem łączącym producentów usług turystycznych i klientów. Dzięki nim konsumenci mogli zaoszczędzić czas na samodzielne poszukiwanie wytwórców usług, wyeliminować poczucie niepewności związane z nabywaniem świadczeń. Przede wszystkim zyskiwali komfort, mogąc powierzyć organizację wyjazdu specjalistom. Sytuacja zmieniła się wraz z upowszechnieniem się internetu.
Pośrednik przestał mieć monopol na wiedzę
Nowoczesne wyszukiwarki, portale rezerwacyjne czy społecznościowe, fora, przejęły w dużej mierze funkcje realizowane dotychczas przez pośredników...