Menu główne
Doświadczenie, stabilność, transparentność -
Best Reisen rozpoczął od Warszawy prezentację firmy, jej nowych pracowników i planów na najbliższy sezon. Pierwsze spotkanie z agentami turystycznymi miał w warszawskim hotelu Radisson Blu.
Firma się zmienia i chce to pokazać. Między innymi zatrudniła w ostatnich miesiącach trzy osoby, które odpowiedzialne są za sprzedaż i kontakty z agentami. -
Krytyki się nie boimy
Agentów ma przekonać do współpracy „spłaszczenie progów", wysokie prowizje (do 16 procent) i bonusy za lepszą sprzedaż. -
Od grudnia prowizja dla sprzedawcy jest naliczana od kwoty brutto za cały wyjazd, a w okresie wczesnej sprzedaży agent może dostać prowizję (proporcjonalnie) już na etapie pobierania zaliczki (-
Agenci są też zachęcani do wyrażania opinii, szczególnie krytycznych, bo jak mówiła Marzena German, Best Reisen nie boi się krytyki, a uważa, że od komunikacji zależy dobra współpraca z siecią sprzedaży. -