Menu główne
Kilka dni temu w serwisie gazeta.pl pojawił się artykuł poświęcony odszkodowaniom wypłaconym klientom Sky Clubu. Oczywiście bezsprzeczny jest fakt, że wysokość wypłaconych odszkodowań jest niezgodna z prawem unijnym i klienci mają pełne prawo żeby czuć się pokrzywdzonymi.
Nas szczególnie zainteresował fragment, w którym wypowiadała się dyrektor Departamentu Turystyki i Kultury w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego. Wynika z niego, że klienci nie mają praktycznie żadnych możliwości dochodzenia utraconych pieniędzy. Turyści, którzy czują się zawiedzeni takim, a nie innym podziałem środków, praktycznie nic nie mogą z tym faktem zrobić. Jak mówi dyrektor Stelmańska, nie ma odwołania od tej decyzji. Teoretycznie można byłoby pójść do sądu z pozwem przeciwko organizatorowi wyjazdu. Tyle że szanse na odzyskanie pieniędzy są niewielkie. Sky Club walczył przed sądem o ogłoszenie upadłości, ale do dziś jej nie uzyskał. -
Nie do końca zgadzamy się z takim stanowiskiem