Menu główne
Podczas zakończonego właśnie e-
„Z jednej strony widocznie spada odsetek osób oglądających w telewizji wieczorne programy i zapamiętujących marki reklamowanych produktów (od 1965 r. o 25 proc.), z drugiej bardzo rośnie poziom irytacji ukazującymi się natrętnie reklamami” – mówiła Tkaczyk. Stąd – jej zdaniem – potrzeba stosowania reklam niestandardowych, w których dawne narzędzia komunikacji marketingowej znajdą nowe zastosowania dzięki internetowi, technologiom mobilnym i augmented reality. Jako przykład tej ostatniej podała autoreklamę jednego z hoteli, który umożliwił gościom zrobienie sobie zdjęć z awatarami gwiazd futbolu – można je było zobaczyć w wybranych miejscach obiektu dzięki specjalnej aplikacji na urządzenia mobilne. Na inny pomysł niestandardowej reklamy wpadł Ushuaia Ibiza Beach Hotel – na plaży zamontował kiosk z czytnikiem, dzięki któremu, po zetknięciu ze specjalną bransoletką, można zalogować się na swój profil na Facebooku. Dzięki temu jego klienci mogą się pochwalić znajomym, że właśnie bawią się na Ibizie, a ponadto – przy każdym logowaniu fanpage obiektu nabija sobie „poślubień”.