Wiadomości - Wczasopedia.pl

Idź do spisu treści

Menu główne

100 milionów na turystycznym stole

Opublikowany przez Andrzej Betlej w Artykuły własne · 23/7/2014 13:30:21
Tags: Wyniki

To ile zarobi biuro turystyczne zależy nie od liczby wysłanych w świat klientów, ale od tego, czy stworzy program dobrze przystający do rynkowych realiów. Wtedy można uniknąć kosztownych (dla touroperatora) ofert last minute i modyfikacji rozkładów wylotów przed sezonem. Trzeba dobrze odgadnąć koniunkturę na poszczególnych kierunkach oraz trafnie przewidzieć rozkład popytu na wycieczki pomiędzy first minute i dalszymi okresami przedsprzedaży...

link do artykułu przesyłamy bezpłatnie mailem touroperatorom - uczestnikom Programu Transparentny Touroperator oraz biurom agencyjnym  zarejestrowanym na portalu www.wczasopedia.pl



Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego