Menu główne
Niemiecka sieć franczyzowych biur podróży chce, by zrzeszone w niej biura stacjonarne częściej korzystały z narzędzi internetowych. Rozda tablety swoim członkom i wypożyczy je klientom
Celem szefów Derpart jest przywiązanie do siebie tych turystów, którzy intensywnie korzystają z Internetu.
Pierwszym krokiem w realizacji tego zamierzania jest przekazanie tabletów do 50 wybranych biur franczyzowych należących do sieci. Akceptacja wykorzystywania tych urządzeń przez turystów ma zostać przebadana i oceniona przez pracowników agencji turystycznych w czasie obsługi klientów tych biur podróży. Pierwsze wyniki firma zamierza przedstawić jesienią. Jeśli projekt pilotażowy zakończy się sukcesem, urządzenia mobilne zostaną przekazane do wszystkich biur należących do sieci. W dalszej kolejności miałyby być one wypożyczane za opłatą klientom, którzy tablety zabieraliby ze sobą na wakacje. W ten sposób firma chciałaby pozostawać w kontakcie z turystami nie tylko przed zakupem wakacji, ale także w trakcie ich realizacji oraz po zakończeniu. Biuro podróży na tablet mogłoby przesłać chociażby dokumenty podróży...